P: Czy cena na Twojej stronie jest prawdziwa, dlaczego jest dużo niższa niż cena rynkowa?

Odp .: Zarządzamy naszą firmą przy niższych kosztach ogólnych niż sklep detaliczny. Nie musimy zatrudniać wielu różnych działów i nie musimy płacić wysokich opłat za reklamę, wynajem sklepu, proszenie innego zespołu o przeróbki itp. Jesteśmy największą profesjonalną fabryką w naszym mieście, a nasi klienci mogą zamawiać bezpośrednio w naszej fabryce. . Ponieważ nie musimy uwzględniać tych kosztów, możemy przerzucić oszczędności na naszych klientów.

P: Jakie są korzyści z utworzenia konta?
O: Utworzenie konta w naszym sklepie pozwala na szybsze zakupy, śledzenie statusu aktualnych zamówień, przeglądanie poprzednich zamówień i pisanie recenzji produktów.

P: Zapomniałem hasła, jak mogę się ponownie zalogować?
Odp .: Jeśli zapomniałeś hasła, możesz poprosić o nowe JEDNORAZOWE hasło tylko przez e-mail. Wystarczy wpisać swój adres e-mail na stronie logowania, a zostanie on do Ciebie wysłany.

P: Jak mogę zmienić moje dane kontaktowe?
O: Kliknij przycisk „Twoje konto” znajdujący się u góry dowolnej strony. Możesz zmienić lub dodać adres, zmienić hasło i przeglądać historię zamówień.

P: Jakie formy płatności akceptujesz?
Odp .: Obecnie akceptujemy karty Visa i MasterCard. Płatność kartą kredytową w naszym sklepie jest bezpieczna, łatwa i wygodna, a także szybki, bezpieczny i wygodny sposób na zamówienie u nas.

P: Czy płacenie kartą kredytową na Twojej stronie jest bezpieczne?
Odp .: Certyfikat Secure Sockets Layer (SSL) jest standardowym wymaganiem bezpieczeństwa w handlu elektronicznym i innych transakcjach online. Certyfikat SSL łączy szyfrowanie, aby chronić informacje podróżujące przez Internet oraz informacje o tożsamości właściciela certyfikatu w celu ochrony przed oszustwami. Nasz sklep korzysta z bezpiecznego serwera z 256-bitowym szyfrowaniem SSL, aby zapewnić najwyższy poziom bezpieczeństwa Twoich danych osobowych. Produkt wyświetlany w naszym sklepie oznacza, że ​​zweryfikował naszą tożsamość i że jesteśmy prawowitym właścicielem i operatorem naszej strony internetowej, co zapobiega oszustwom.

P: Moja karta nie została zaakceptowana jako forma płatności, chociaż została wydana przez jedną z wyżej wymienionych organizacji międzynarodowych. Czemu?
O: Powody odrzucenia mogą być następujące:
(a) Brak wystarczających środków - konieczne jest doładowanie konta lub przedłużenie aktualnego limitu kredytowego;
(b) Twoja karta znajduje się na „czarnej liście” - została zgłoszona jako kradziona, zgubiona lub zablokowana przez posiadacza karty;
(c) Wydawca karty nie autoryzuje transakcji e-commerce - należy skontaktować się z bankiem wydającym kartę i poprosić o aktywację tej usługi. Oczywiście można to zweryfikować nawet wtedy, gdy klient wybierze określony typ karty, ponieważ są banki, które nie pozwalają na tego typu transakcje;
(d) Nie można było skontaktować się z bankiem, który wydał kartę, a określone limity „stand-in” nie pozwalają na transakcje e-commerce lub istnieje określona maksymalna wartość transakcji. Będziesz musiał zadzwonić na linię wsparcia banku, korzystając z numerów telefonów wydrukowanych na odwrocie karty kredytowej / debetowej. Bank, który wydał Twoją kartę, jest jedynym miejscem, w którym można znaleźć realistyczne informacje dotyczące incydentu związanego z transakcją.

P: Jak to zrobić, jeśli mam pytania dotyczące płatności?
O: Napisz do nas, jeśli masz jakiekolwiek pytania dotyczące płatności. Podaj numer zamówienia, adres e-mail i imię i nazwisko.

P: Jak mogę anulować zamówienie?
Odp .: Jeśli nie chcesz zamówienia, które składasz, musisz skontaktować się z nami w ciągu 6 godzin, abyśmy mogli zrobić za Ciebie. 15% opłaty za anulowanie. Większość zamówień wysyłamy w ciągu 1-2 dni od daty zamówienia. Nie można anulować wysłanych zamówień.

P: Jak szybko wysyłacie zamówienia po ich złożeniu?
O: Naszym celem jest jak najszybsza wysyłka zamówień. Towar dostarczymy za pośrednictwem EMS, TNT, DHL lub UPS w ciągu 48 godzin od otrzymania środków. Zazwyczaj wysyłka do USA wymaga 5-7 dni roboczych, Francji 6-8 dni roboczych, Australii 5-6 dni roboczych, Kanady 6-8 dni roboczych, Hiszpanii 6-8 dni roboczych. W przypadku pilnych potrzeb wysyłkowych prosimy o kontakt e-mailowy. Lub wybierz swój ulubiony szybszy ekspres.

P: Czy mogę otrzymać zniżkę, jeśli zamówię więcej?
Odp .: tak, zdecydowanie! Kup więcej jest zawsze mile widziany! Skontaktuj się z nami, podając więcej szczegółów, takich jak style i ilości, abyśmy mogli zaoferować Ci najlepszą cenę po rabacie.

P: Czy będziecie przechowywać informacje o mojej karcie kredytowej?
Nie! W przypadku kart wydanych w ramach VISA informacje o karcie są przetwarzane bezpośrednio przez systemy banku, za pośrednictwem naszych serwerów witryn, a cały przepływ danych transakcji jest zabezpieczony przy użyciu najnowszej dostępnej technologii.
W przypadku kart wydanych przez inne organizacje informacje te są szyfrowane przy użyciu zastrzeżonych algorytmów szyfrowania i przechowywane w środowiskach bez dostępu online lub zdalnego. Informacje są przechowywane tylko przez czas niezbędny na wypadek, gdyby posiadacz karty zażądał obciążenia zwrotnego.

P: Jaka jest Twoja polityka prywatności?
Odp .: Przestrzegamy ścisłych procedur ochrony prywatności Twoich danych osobowych i nie udostępniamy ani nie sprzedajemy nikomu Twoich danych osobowych. Gromadzimy tylko te informacje, które są niezbędne do złożenia zamówienia, takie jak nazwa firmy, numery kontaktowe i adres wysyłki, a także informacje dotyczące płatności (choć nie online).

P: Jeśli nie jestem zadowolony z produktu, czy mogę go zwrócić i otrzymać zwrot pieniędzy?
Odp .: tak, możesz. Mamy gwarancję zwrotu w ciągu 30 dni. Zależy nam na pełnej satysfakcji. W mało prawdopodobnym przypadku wystąpienia wad produkcyjnych dokonalibyśmy wymiany / naprawy produktów bez ponoszenia kosztów przez klienta.
Aby zwrócić przedmiot, musisz wysłać do nas e-mail i poinformować nas o przyczynie. Następnie przedstawimy dalsze instrukcje.
Towar należy zwrócić w ciągu 8 dni od daty otrzymania - wszystkie oryginalne opakowanie i etykiety. Uznamy Twoją pierwotną metodę płatności, z wyłączeniem 15% opłaty za ponowne magazynowanie / przetwarzanie i 10% opłaty za zwrot. Konsument ponosi wszelkie koszty przesyłki związane ze zwrotem towaru.

P: Jeśli chcę wymienić produkt, co mogę dla niego zrobić?
Odp .: Aby wymienić produkt, musisz wysłać do nas e-mail i poinformować nas o przyczynie. Następnie przedstawimy dalsze instrukcje. Towar można wymienić w ciągu 3 dni od daty otrzymania, pod warunkiem, że jest nienoszony iw oryginalnym stanie z oryginalnym opakowaniem i etykietami. Zwracając przedmiot do wymiany, upewnij się, że Twoje imię i nazwisko, adres, numer telefonu i instrukcje są wyraźnie wskazane. Wszelkie koszty wysyłki związane z wymianą towaru ponosi konsument.
Zdecydowanie zalecamy korzystanie z identyfikowalnej wysyłki, ponieważ nie ponosimy odpowiedzialności za zagubione przesyłki. W przypadku zamówień zagranicznych proces ten może potrwać do 18 dni.

P: Jak mogę śledzić swoje zamówienie?
Odp .: Większość zamówień można śledzić, przechodząc do witryny internetowej EMS. Po złożeniu zamówienia tutaj, w ciągu 48 godzin otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia z numerem śledzenia online. Skontaktuj się z nami przez e-mail, jeśli potrzebujesz dalszej pomocy w śledzeniu.